Porady dla tego Ośrodka

FILM - wjazd w stronę placu manewrowego oraz wyjazd na ulicę Armii Krajowej

Film z rejonu egzaminacyjnegoJadąc od strony Centrum mijamy wyjazdy z ośrodka egzaminacyjnego, którymi nie możemy wjechać ponieważ mamy do czynienia ze znakami pionowymi B-2 "zakaz wjazdu". Poza tym znaki poziome P-4 również tego zabraniają. Wybieramy wjazd oznakowany znakami B-1 "zakaz ruchu w obu kierunkach" ponieważ pod nimi umieszczona jest tablica "nie dotyczy pojazdów MZK i oznaczonych literą "L". W tym miejscu linia ciągła P-4 przechodzi w linie P-3.

2 filmy! Posłuchaj porad instruktora

Film z rejonu egzaminacyjnegoManewr zawracania przed kopalnią Jas-Mos oraz zawracanie w strefie zamieszkania - ulica Bogoczowiec - zobacz 2 nagrania i posłuchaj instruktora.

Jedno z najbardziej stromych wzniesień w Jastrzębiu- Zdroju - film

Film z rejonu egzaminacyjnegoZobacz to na filmie i posłuchaj instruktora - jak poradzić sobie na znanej "ścianie płaczu" na Witczaka?

Piłsudskiego - Mazowiecka - film

Film z rejonu egzaminacyjnegoNa tym skrzyżowaniu, jadąc Al. Piłsudskiego, mamy do czynienia z 3 pasami ruchu. Z prawego możemy... zobacz to na filmie i posłuchaj wskazówek instruktora.

Manewr jazdy w prawo "na zielonej strzałce" - film

Film z rejonu egzaminacyjnegoSkrzyżowanie Wodzisławska - Górnicza -> zobacz filmik i posłuchaj porad instruktora.

Energetyków - przejazd kolejowy i zawracanie

Film z rejonu egzaminacyjnegoNa tym filmie dwa zadania egzaminacyjne - posłuchaj porad instruktora...

Porady / komentarze instruktora

W kierunku WORD

W kierunku WORDNa zdjęciu widok z ulicy Armii Krajowej. Po prawej ulica Towarowa.Kawałek dalej plac manewrowy WORD.

Armii Krajowej oddalając się od WORD

Armii Krajowej oddalając się od WORDNa zdjęciu dojazd do skrzyżowania z Towarową.Widoczny wydzielony pas do skrętu w lewo.

Brama WORD Jastrzębie - Zdrój

Brama WORD Jastrzębie - ZdrójNa zdjęciu widok na wjazd placu manewrowego WORD Jastrzębie Zdrój.

Widok na skrzyżowanie od ul. Witczaka

Widok na skrzyżowanie od ul. WitczakaZakaz skrętu w lewo na skrzyżowaniu. Ul. 1 Maja jest ul. jednokierunkową.

Widok na skrzyżowanie od ul. Kościuszki.

Widok na skrzyżowanie od ul. Kościuszki. Zakaz skrętu w prawo na skrzyżowaniu. Ul. 1 Maja jest ul. jednokierunkową.

Widok na jednokierunkową ul. Mickiewicza

Widok na jednokierunkową ul. MickiewiczaNa zdjęciu widoczne skrzyżowananie z jednokierunkową ulicą Mickiewicza.

Zakaz zatrzymywania dotyczy także chodnika

Zakaz zatrzymywania dotyczy także chodnikaW przypadku kiedy ustawiony jest "zakaz zatrzymywania się" wykroczeniem jest parkowanie nie tylko na jezdni, ale również na chodniku. Znak drogowy zakaz za...

Obowiązuje zakaz zatrzymywania się.

Znak B-36 "zakaz zatrzymywania się" oznacza zakaz unieruchomienia pojazdu niewynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego. Znak zabrania zatrzymywania się...

Obszar strefy zamieszkania.

Obszar strefy zamieszkania.Strefa zamieszkania to obszar obejmujący drogi publiczne lub inne drogi, na którym obowiązują szczególne zasady ruchu drogowego, a wjazdy i wyjazdy ozna...

Parkowanie w strefie zamieszkania.

Kursanci zdający egzamin często popełniają błąd i wjeżdżając w strefe zamieszkania na komende egzaminatora parkują w pierwszym wolnym miejscu sugerując...